| 
		  
		
		Zastupitelstvo obce Vrátkov má 7 členů 
        
        
          
          | Zastupitelstvo |  
          | 
      Starosta  | 
      
		Pažout 
      Václav, Ing. |  
          | 
      1. místostarosta | 
      
      Benešovská 
      Monika |  
          | 
      2. místostarosta | 
      
		Hlavničková Jana, Ing. |  
          | 
            
			
      Člen zastupitelstva | 
      Bursa Jan |  
          | 
      
		Člen 
      zastupitelstva | 
      
		
		Mulicová Andrea, DiS. |  
          | 
      
            
      Člen zastupitelstva | 
      
		Rejzek Jakub, Bc., MBA, LL.M. |  
          | 
			
			Člen zastupitelstva | Rišlink Jiří |  
        
        
          
            | 
		
      Předseda | 
      Mulicová 
      Andrea, DiS. |  
            | 
      Člen | 
		
		Leszcynska Silva |  
            | 
      Člen | Rišlink Jiří |  
        
        
          
            | 
		
      Předseda | 
      
		Rejzek Jakub, Bc., MBA, LL.M. |  
            | 
      Člen | 
		Bursa Jan |  
            | 
      Člen | 
		Eibichová 
		Iva |    
			
				| Představení 
				zastupitelů - kdo jsme |  
				| 
				 | 
				Starosta - Ing. Václav Pažout
				
				 (r. nar. 
				1967), vystudoval Gymnázium v Českém Brodě, České vysoké učení 
				technické v Praze - obor ekonomika a řízení stavebnictví, na VUT 
				v Brně absolvoval postgraduální studium pro odhady nemovitostí. 
				Pracoval v realizačních stavebních firmách, v současné době je 
				zaměstnán ve společnosti České Radiokomunikace a.s. jako 
				specialista pro správu nemovitostí. Od roku 1994 je členem 
				zastupitelstva obce, od roku 1998 působí ve funkci starosty. Ve 
				Vrátkově žije s přestávkou od roku 1967. |  
				| 
				 | Zastupitelka, 1. místostarostka - Monika 
				Benešovská (r. nar. 
				1962), vystudovala Střední průmyslovou školu dopravy, pracuje 
				jako účetní ve firmách ZP Tismice, s.r.o. a Jatky Tismice, 
				s.r.o. Od roku 1994 je členka zastupitelstva, místostarostka, 
				hlavní účetní a správce rozpočtu obce. Ve Vrátkově žije od roku 
				1988. |  
				| 
				 | Zastupitelka, 2. místostarostka – 
				Ing. Jana Hlavničková 
				(r. nar. 1985), vystudovala Gymnázium v 
				Českém Brodě a Českou zemědělskou univerzitu v Praze - obor 
				zootechnik. Pracuje jako plemenářský zootechnik ve firmě Inplem 
				s.r.o. Od roku 2022 je členkou zastupitelstva. Ve Vrátkově žije 
				od roku 1985. |  
				| 
				 | Zastupitelka - Andrea Mulicová, DiS. 
				(r. nar. 1980), vystudovala Střední školu 
				v Českém Brodě Liblicích – obor ekonomika zemědělství a výživy a 
				VOŠ sociálně právní v Praze – obor sociální práce. Pracuje jako 
				referent - účetní ve Státním zemědělském intervenčním fondu. Od 
				roku 2010 je členka zastupitelstva. Ve Vrátkově žije od roku 
				1980. |  
				| 
				 | Zastupitel - Jan Bursa 
				(r. nar. 1985), vystudoval Střední 
				průmyslovou školu V Kutné Hoře – obor Počítačové systémy, 
				pracuje jako OSVČ v oboru elektro a slaboproudých rozvodů. Od 
				roku 2018 je člen zastupitelstva. Ve Vrátkově žije od roku 2009. |  
				| 
				 | Zastupitel - Jiří Rišlink 
				(r. nar. 1978), vystudoval Střední 
				průmyslovou školu elektrotechnickou - obor el.technik. Pracuje 
				jako servisní technik ve firmě SCS Servis s.r.o. - bezpečnostní 
				řídící systémy pro jeřáby, bagry a nakladače. Od roku 2014 je 
				člen zastupitelstva. Ve Vrátkově žije od roku 1978. |  
				| 
				 | Zastupitel – Bc. Jakub Rejzek, MBA., LL.M 
				(r. nar. 1978), vystudoval Střední 
				technickou školu v Motole - obor elektronické řízení a sítě, VŠ 
				Univerzita Jana Amose Komenského v Praze - obor právo v 
				podnikání a veřejné správě a absolvoval manažerské studium, kde 
				získal profesní tituly MBA a LL.M. Pracuje jako OSVČ v oblasti 
				telekomunikací a vysokorychlostního internetu. Od roku 2020 
				působí jako zastupitel Středočeského kraje. Od roku 2022 je člen 
				zastupitelstva. Ve Vrátkově žije od roku 2016. |    
      Jednací řád zastupitelstva obce Vrátkov
 Zastupitelstvo obce Vrátkov (dále jen zastupitelstvo) schválilo dle § 96 
      zákona č. 128/2000Sb., o obcích v platném znění, tento jednací řád :
 
 Článek I
 Úvodní ustanovení
 
 1. Jednací řád zastupitelstva obce Vrátkov upravuje přípravu a průběh 
      zasedání, přijímání usnesení a zabezpečování jejich plnění.
 2. Pokud není tímto jednacím řádem, jiným předpisem nebo usnesením 
      zastupitelstva obce upraven postup zasedání, rozhoduje o něm předsedající.
 
 Článek II
 Základní ustanovení
 
 1. Zastupitelstvo, jako nejvyšší orgán samosprávy obce, rozhoduje o všech 
      záležitostech patřících do samostatné působnosti. Ve věcech přenesené 
      působnosti jen stanoví-li tak zákon o obcích nebo zvláštní zákon.
 2. Vykonává působnost vymezenou v ustanovení § 84 a 85 zákona o obcích, v 
      souladu s ustanovením § 84 odst. 4 si může vyhradit další pravomoci. K 
      vyhrazení dalších pravomocí přijme zastupitelstvo samostatné usnesení tak, 
      aby bylo zřejmé, od kterého data si další pravomoci vyhradilo.
 
 Článek III
 Svolání zasedání zastupitelstva obce
 
 1. Zastupitelstvo se schází na pracovních setkání. Pracovní setkání 
      zastupitelstva obce jsou neveřejná. Pracovní setkání slouží k seznámení se 
      se složitými problémy , u kterých je potřebná podrobnější příprava členů 
      zastupitelstva obce k věcně správnému rozhodování. Na pracovních setkáních 
      nesmí být členové zastupitelstva obce jakýmkoliv způsobem zavazováni k 
      rozhodnutí, přijímána žádná usnesení.
 2. Minimálně 1 x za 3 měsíce se zastupitelstvo obce sejde na veřejném 
      zasedání.
 3. Veřejné zasedání svolává starosta obce.
 4. Starosta je povinen svolat zasedání zastupitelstva obce, požádá-li o to 
      alespoň 1/3 členů zastupitelstva obce. Zasedání se koná nejpozději do 21 
      dnů od doručení žádosti.
 5. O místě, době a navrženém programu jednání zastupitelstva obce 
      informuje starosta nejpozději 7 dnů před jednáním zastupitelstva obce a to 
      na úřední desce.
 
 Článek IV
 Příprava zasedání zastupitelstva
 
 1. Zasedání zastupitelstva připravuje starosta obce v součinnosti s výbory 
      zastupitelstva, dalšími členy zastupitelstva, ve spolupráci s orgány a 
      třetími osobami, jichž se projednávaná věc týká nebo mohou přispět ke 
      kvalitní přípravě a projednání věci.
 2. Materiály na veřejné zasedání předkládá starosta zastupitelstvu obce na 
      pracovních jednáních.Materiály jsou pouze návrhy a mají pouze pracovní 
      charakter. Předkládané materiály musí být zpracovány tak, aby umožnily 
      členům zastupitelstva obce komplexně posoudit problematiku a přijmout 
      účinná opatření.
 
 Článek V
 Účast členů zastupitelstva obce na jednání
 
 1. Členové jsou povinni se zasedání zúčastňovat (§ 83 odst.1 zákona o 
      obcích), případně se předem omluvit s uvedením důvodu.
 2. V případě, že se na jednání nedostaví nadpoloviční většina členů 
      zastupitelstva je jednání odloženo a náhradní zasedání se koná do 21 dnů.
 3. Člen zastupitelstva je povinen před projednáním v zastupitelstvu sdělit 
      skutečnost, která by nasvědčovala střetu zájmu jeho osoby nebo osoby 
      blízké v projednávané záležitosti (§ 83 odst.2 zákona o obcích)
 
 Článek VI
 Program jednání
 
 1. Program jednání navrhuje starosta obce.
 2. Na jednání zastupitelstva obce může být jednáno jenom o věcech, které 
      byly dány na program a o návrzích, s jejichž zařazením vysloví 
      zastupitelstvo obce souhlas. Předsedající sdělí návrh programu jednání při 
      jeho zahájení – o něm či o námitkách proti němu rozhoduje zastupitelstvo 
      obce hlasováním.
 3. Právo předkládat návrhy k zařazení na pořad jednání připravovaného 
      zasedání zastupitelstva obce mají jeho členové a výbory.
 4. Občané mohou své písemné návrhy na projednání podávat prostřednictvím 
      obecního úřadu nebo členů zastupitelstva obce.
 5. Požádá-li o to člen zastupitelstva obce, projedná se zařazení 
      požadovaného bodu v programu nejbližšího jednání zastupitelstva obce. 
      Nebude-li vyhověno, musí být navrhovateli sděleny důvody nezařazení 
      návrhu. Trvá-li navrhovatel přesto na projednání, rozhodne o tom 
      zastupitelstvo obce.
 6. Předkládané materiály musí být zpracované tak, aby umožnily členům 
      zastupitelstva komplexně posoudit problematiku a zodpovědně rozhodnout.
 
 Článek VII.
 Průběh jednání zastupitelstva obce
 
 1. Zasedání zastupitelstva obce řídí starosta nebo pověřený člen 
      zastupitelstva obce (dále jen předsedající).
 2. Předsedající řídí hlasování, ukončuje a přerušuje zasedání a dbá toho, 
      aby mělo pracovní charakter a věcný průběh.
 3. V zahajovací části jednání předsedající prohlásí, že jednání bylo řádně 
      svoláno a vyhlášeno, konstatuje přítomnost nadpoloviční většiny členů 
      zastupitelstva obce, dá schválit program jednání a opatření, zda diskuse 
      bude probíhat ke každému bodu zvlášť, jmenuje 2 členy zastupitelstva obce 
      za ověřovatele zápisu z tohoto jednání. Potom sdělí zda byl ověřen zápis z 
      předchozího jednání a zda byly proti němu podány námitky.
 4. Zápis proti němuž nebyly podány námitky se pokládá za schválený. Pokud 
      byly uplatněny, rozhodne o nich zastupitelstvo obce po vyjádření 
      ověřovatelů.
 5. Zápis z předchozího jednání je při zasedání vyložen k nahlédnutí.
 6. Bod jednání zařazený na pořad schůze uvede zpravidla navrhovatel.
 7. Po vystoupení navrhovatele zahájí předsedající rozpravu.
 8. Členové zastupitelstva obce mohou v rozpravě podávat k základnímu 
      návrhu návrhy. Předsedající nebo navrhovatel mohou požádat toho, kdo 
      podává návrh, aby svůj návrh zpřesnil nebo jej předložil písemně.
 9. Navrhovatel má právo na závěrečné slovo v rozpravě.
 10. Předsedající musí umožnit přítomným občanům vyjádřit se k 
      projednávanému bodu. Vystoupení občana nesmí přesáhnout 2 minuty, 
      nerozhodne-li zastupitelstvo jinak.
 11. Nikdo nesmí rušit předsedajícího ani jiného řečníka, kterému bylo 
      uděleno slovo, při jeho projevu. Nemluví-li však řečník k věci, může mu 
      předsedající slovo odejmout.
 12. Ruší-li někdo z přítomných zasedání, může být předsedajícím vykázán z 
      jednací místnosti.
 13. Návrh na ukončení rozpravy může podat kterýkoliv člen zastupitelstva. 
      V případě, že nikdo ze zastupitelů nevznese proti ukončení rozpravy 
      námitku, dojde k ukončení rozpravy. V případě námitek proti ukončení 
      rozpravy se o návrhu na její ukončení hlasuje bez rozpravy.
 
 Článek VIII.
 Příprava usnesení zastupitelstva obce
 
 1. Usnesení se přijímá na závěr každého bodu jednání.
 2. Usnesením zastupitelstva se ukládají úkoly v samostatné působnosti 
      starostovi a dalším členům zastupitelstva obce, radě obce a výborům 
      zastupitelstva.
 3. Usnesení musí obsahově a věcně odpovídat výsledkům jednání a musí být v 
      souladu s právním řádem ČR. Závěry, opatření a způsob kontroly musí být v 
      usnesení formulovány stručně, adresně, s termíny a konkrétní odpovědností 
      za splnění ukládaných úkolů.
 
 Článek IX.
 Hlasování, usnesení zastupitelstva obce
 
 1. Zastupitelstvo obce je schopno se usnášet, je-li přítomna nadpoloviční 
      většina všech jeho členů.
 2. Byly-li uplatněny pozměňující návrhy, dá předsedající hlasovat nejprve 
      o těchto změnách a poté o ostatních částech návrhu.
 3. O podaných protinávrzích (nebo doplňujících návrzích) se hlasuje v 
      opačném pořadí, než byly předkládány. Je-li protinávrh (doplňující návrh) 
      přijat, o zbylých návrzích se již nehlasuje. Není-li protinávrh přijat, 
      hlasuje se o původním předloženém návrhu.
 4. V případě, že se při jednání zastupitelstva obce projeví nové okolnosti 
      a podmínky, které vyžadují podstatně přepracovat předloženou zprávu a 
      návrh usnesení, může zastupitelstvo obce rozhodnout, že o věci bude jednat 
      na svém příštím zasedání.
 5. Ke každému bodu jednání přijímá zastupitelstvo obce usnesení, o kterém 
      hlasuje. Hlasování se provádí veřejně nebo tajně, o formě rozhodne 
      zastupitelstvo obce. Veřejné hlasování se provádí zvednutím ruky pro 
      návrh, nebo proti návrhu, nebo se lze hlasování zdržet.
 6. Usnesení je přijato, hlasuje-li pro předložený návrh nadpoloviční 
      většina všech členů zastupitelstva obce.
 7. Usnesení zastupitelstva obce podepisuje starosta a místostarosta.
 8. Usnesení zastupitelstva obce se zveřejňuje na úřední desce obecního 
      úřadu a způsobem v místě obvyklým, pokud není ze zákona stanovena jiná 
      forma zveřejnění.
 
 Článek X.
 Péče o nerušený průběh jednání zastupitelstva obce
 
 1. Nikdo nesmí rušit průběh jednání zastupitelstva obce, předsedající může 
      rušitele jednání vykázat ze zasedací místnosti.
 2. Překročí-li řečník stanovený časový limit, nebo nemluví-li k věci, může 
      mu předsedající se zdůvodněním odejmout slovo.
 
 Článek XI.
 Přerušení zasedání zastupitelstva obce
 
 1. Předsedající prohlásí zasedání za přerušené, klesne-li počet členů 
      zastupitelstva obce na probíhajícím zasedání pod nadpoloviční většinu.
 2. Zasedání může být přerušeno také rozhodnutím členů zastupitelstva obce 
      nebo z jiných závažných důvodů, zejména pokud nastaly skutečnosti 
      znemožňující nerušené jednání.
 3. V těchto případech se koná náhradní zasedání do 15 dnů.
 
 Článek XII.
 Ukončení zasedání zastupitelstva obce
 
 1. Starosta (předsedající) prohlásí zasedání za ukončené, byl-li pořad 
      jednání vyčerpán a nikdo se již nehlásí o slovo.
 
 Článek XIII.
 Organizačně technické záležitosti zasedání zastupitelstva obce
 
 1. O průběhu jednání zastupitelstva obce se pořizuje zápis, za jehož 
      vyhotovení odpovídá pracovník obecního úřadu.
 2. Zápis dosvědčuje průběh jednání a obsah usnesení.
 3. V zápisu z jednání zastupitelstva obce se uvádí:
 a) den a místo jednání
 b) hodina zahájení a ukončení
 c) doba přerušení
 d) jména určených ověřovatelů zápisu
 e) jména omluvených i neomluvených členů zastupitelstva
 f) počet přítomných občanů a hostů (případně jejich jména)
 g) program jednání
 h) průběh rozpravy
 i) podané návrhy
 j) výsledek hlasování – uvedou se jména zastupitelů, kteří hlasovali PRO, 
      PROTI, ZDRŽELI SE
 k) podané dotazy a návrhy
 l) schválené znění usnesení (jako příloha)
 m) další skutečnosti, které by se podle rozhodnutí členů zastupitelstva 
      měly stát součástí zápisu.
 4. Zápis se vyhotovuje do 10 dnů po skončení zasedání zastupitelstva obce 
      a podepisuje jej starosta, určení ověřovatelé zápisu a zapisovatel. Zápis 
      je uložen na obecním úřadě.
 5. O případných námitkách člena Zastupitelstva obce proti zápisu rozhodne 
      nejbližší zasedání zastupitelstva obce.
 
 Článek XIV.
 Zabezpečení a kontrola usnesení zastupitelstva obce
 
 1. Kontrolu plnění přijatých usnesení provádí zastupitelstvo obce, 
      starosta informuje následující zasedání zastupitelstva obce.
 2. Souhrnnou kontrolu plnění usnesení provádí kontrolní výbor nejméně 
      dvakrát ročně, zprávu předkládá na nejbližším zasedání zastupitelstva 
      obce.
 
 Článek XV.
 Závěrečná ustanovení
 
 1. Změny, doplňky nebo vydání nového jednacího řádu zastupitelstva obce 
      schvaluje zastupitelstvo obce.
 2. Ruší se Jednací řád zastupitelstva obce Vrátkov ze dne 25.6.2007
 3. Jednací řád zastupitelstva obce Vrátkov nabývá účinnosti 9.9.2013.
 
      
 
      ing. V. Pažout, starosta                                                             
		M. Benešovská, 1. místostarosta 
              
		  |